środa, 30 sierpnia 2017

"Angelfall" Susan Eee


Tutuł: "Angelfall"
Wydawnictwo: Filla
Autor: Susan Ee
Ilość części: 3
Ocena: ★ (9/10)
Opis (1 tom):

"Aniele, stróżu mój... szeptaliśmy przez setki lat. Myliliśmy się. Teraz to właśnie ONE okazały się naszym największym koszmarem."

Ziemię ogarnęły ciemności. Państwa upadły, szpitale, szkoły i urzędy stoją puste, nie działają komórki. Za dnia na ulicach rządzą brutalne gangi, ale kiedy zapada mrok wszyscy wracają do kryjówek, kryjąc się przed grozą Najeźdźców. Anioły. Niektóre piękne, inne jakby wyjęte z najgorszych koszmarów, a wszystkie nadludzko potężne. Przez wieki uważaliśmy je za swoich stróżów, teraz okazały się agresorami siejącymi śmierć. Dlaczego zstąpiły na ziemię? Z czyjego rozkazu? Jaki mają plan? Czy ludzie zdołają im się przeciwstawić?

Siedemnastoletnia Penryn wyrusza w desperacki pościg, żeby uratować życie młodszej siostry. Żeby zwiększyć swoje szanse musi zjednoczyć siły ze swoim wrogiem. Oboje przemierzają Kalifornię, niegdyś piękną i słoneczną, dziś kompletnie zniszczoną i wyludnioną, a wszechobecna śmierć niejednokrotnie zagląda im w oczy. Na końcu podróży, w San Francisco, każde z nich stanie przed dramatycznym wyborem.

Czy postąpią właściwie?

"Angelfall" to trzymająca w napięciu, momentami brutalna i krwawa opowieść o końcu świata.

Moje zdanie:

Zakochałam się od pierwszego zdania, chociaż nadal na czele stoi Kruczy cykl, to uwielbiam historię Penryn. W trylogii nie brakowało poczucia humoru, a podczas czytania dyrastycznych momentów zaciskałam szczękę.
Autorka napisała mistrzowską trylogię. Zbombardowała czytelnika masą świetnych cytatów, a przy okazji dała lekcję religii, na której dowiedziałam się więcej niż nie na jednej lekcji. 

Znalazłam dla was fragment książki, żebyście sami mogli zdecydować czy warto kupić. Kliknij



Z uwielbieniem POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fikcyjna Bohaterka , Blogger