środa, 30 sierpnia 2017

"Dziewczyna i chłopak wszystko na opak" Wendelin Van Draanen


Tytuł: "Dziewczyna i chłopak wszystko na opak"
Wydawnictwo: Galeria Książki
Autor: Wendelin Van Draanen
Tłumaczenie: Dorota Dziewońska
Tytuł oryginału: "Flipped"
Liczba stron: 224
Data wydania: 9 lutego 2011
Ocena: ★   (8/10)
Opis:

Ona, gdy tylko go ujrzała, zakochała się. On, gdy ją zobaczył, uciekł. To było w drugiej klasie i niewiele się zmieniło aż do gimnazjum. Ona mówi: „Mój Bryce. Bryce, który wciąż był mi winien mój pierwszy pocałunek”. On mówi: „Prawie siedem lat trwają te nasze podchody i uniki”. Później jednak wszystko się odwraca. Gdy on zaczyna dostrzegać w niej coś więcej niż sądził po pozorach, ona dochodzi do wniosku, że on nie jest tym, za kogo go brała.

Moje zdanie:

Nawet nie wiem co mnie przekonało do kupna tej pozycji, w każdym razie uśmiałam się czytając tę krótką książkę, a kiedy skończyłam od razu (dosłownie) zabrałam się do oglądania filmu, przy którym równie dobrze się bawiłam.

A! Urzekło mnie, że dialogi w ekranizacji są bardzo podobne do tych w książce.

Kiedy zanurzałam się w linijki wypełnione tekstem, czułam cała sobą lata 60.
W filmie świetny soundtrack. Pokochałam te piosenki.
Cudowna lektura (i film) na smutne dni.

Podrzucam zwiastun filmu:


POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fikcyjna Bohaterka , Blogger