czwartek, 31 sierpnia 2017

"Wyśnione miejsca" Brenna Youvanoff


Tytuł: "Wyśnione miejsca"
Wydawnictwo: Moondrive (Otwarte)
Autor: Brenna Youvanoff
Liczba stron: 360
Tytuł oryginału: "Places no one knows"
Data wydania: 17 sierpnia 2016
Ocena: ☆ (8/10)
Opis: 
 Są dwie Waverly.
Pierwsza: ma nieskazitelny wygląd, popularnych przyjaciół, najlepsze oceny w szkole i świetne wyniki w sporcie.
Druga: to tajemnicza dziewczyna, która zagłusza myśli bieganiem do utraty tchu. W nocy zastanawia się, jak wyglądałoby jej życie, gdyby zrzuciła maskę, którą nosi za dnia.

Jest dwóch Marshallów.
Pierwszy: bad boy, który nadużywa alkoholu, ryzykując wydalenie ze szkoły. Nie ma to dla niego znaczenia – w końcu jest nikim.
Drugi: ten, który czuje więcej, niż przyznaje sam przed sobą. Zmaga się z ciężarem, o którym inni nie wiedzą.

Waverly i Marshall spotykają się… we śnie. Jest to miejsce, gdzie oboje mogą być sobą. I gdzie dotyk wydaje się równie prawdziwy jak na jawie. Czy odważą się swoje wyśnione miejsca zamienić na rzeczywistość?

Moje zdanie:

Kiedy czytałam "Wyśnione miejsca" musiałam zrobić sobie przerwę i pobiegać jak Waverly.

Jest to opowieść o byciu sobą. Bo tak naprawdę jest wiele osób, które w szkole ,i w innych miejscach publicznych, udają. Sama jestem taką osobą. Wśród bliższych znajomych staram się być zabawna, między kolegami cicha i neutralna, ale w głębi duszy nie jestem żadną z tych osób.

Mimo iż utożsamiam się z Marshallem, doskonale rozumiem Waverly, chociaż mnie w pewnych momentach wkurzała.
Od tej książki nie można oczekiwać akcji niczym z filmu 007. Razem z głównymi bohaterami poznajesz siebie.

Polecam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Fikcyjna Bohaterka , Blogger